top of page
Search
  • Ivana

G team k(o)roner diary

by Želka


S obzirom na ovu trenutnu situaciju koja nas je sve zadesila na svoj način, i umnogome promijenila rutinu naših dana moram priznati da se i sama iz dana u dan pokušavam što lakše asimilirati na ove nerealne uvjete za koje ne znamo koliko će još potrajati, ali koji su na mnoge načine promijenili izgled naših života.


Ova situacija s ostajanjem unutar četiri zida mi nije teško pala, istina je ta da mi mnoge svari iz “normalnog” života itekako nedostaju…

No, pozitivnog sam stava i vjerujem da će se uskoro sve vratiti u, koliko toliko, normalnu situaciju pa ćemo moći nastaviti sa svojim životima i planovima, nadam se mnogo svjesniji i zahvalniji nego do sada.



A dok se to ne dogodi ja osobno dane provodim u nekom svom opuštenom kućnom tempu:

Tijelo traži trening, a kako mu ga osigurati ako moraš ostati unutar četiri kućna zida?

Imam veliku sreću što sam rodila svoju trenericu I Life cochericu 😊 Ivanu Gorički koja predano i svakodnevno osmišljava.

Moje tijelo, koje je naviklo na vježbanje, danas je u puno boljem stanju nego u mnogih četrdesetgodišnjaka…

Stoga toplo preporučujem bilo kakvu aktivnost, jer se njima postiže najviše pozitivnih efekata: smanjuje se opća razina stresa, angažiraju se veliki mišići, troši se dosta kalorija, poboljšava stanje i kapacitet kardiovaskularnog (krvožilnog) sustava (krv brže kola pa krvožilni sustav bolje opskrbljuje čitavo tijelo kisikom) te je korist za fizičko i psihičko zdravlje je neprocjenjiva.


Veselim se ponovnom početku treninga sa svojim prijateljima u našem G-Team Gymu a najviše od svega jedva čekam da ih zagrlim sve – jako jako…



57 views0 comments

Recent Posts

See All
  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White Google+ Icon
  • White YouTube Icon
  • SoundCloud - White Circle
  • White Instagram Icon
bottom of page