top of page
Search
  • Ivana

G team k(o)roner diary by Silvija


Iskreno, ja jedva cekam da sve ovo zavrsi i da se vratim vjezbanju na konvencionalan nacin, a to znaci gym, znoj, utezi, girije, Helga koja kaze “da i?” kad se pozalis da ti je tesko uz osmjeh koji samo ona zna iskopati i sva ekipa s kojim se na treningu nasmijem do suza.

Imamo trenericu koja zna izvuci najbolje iz nas, koja te bodri na sebi svojstven i osebujan nacin, koja je maksimalno predana svome radu i svima nama. Svoju predanost je pokazala i snimljenim treninzima za svaki dan neidenja u teretanu kako bi ostali u formi.


Ja jako volim vjezbati. Uz benefite koje tjelovjezba donosi tijelu jednako je ucinkovita i za rjesavanje stresa!

Vjezbala sam po snimljenim programima svaki dan uz dodatak cucnjeva, osim ako bas nije bio leg day, i trbusnjaka, a znao mi se omaknuti i polusatni kardio, sto je u mom slucaju ravno cudu. Tako je bilo do prije dva tjedna kad su pocele pripreme za medjuispite na faxu, a tada je apsolutno sve palo u drugi plan pa tako i vjezbanje.

Od ovog tjedna sam u come back modu i vracam se u kakvu-takvu formu. Suprug je svakako inspiracija sa svojom predanoscu vjezbi pa cemo sad kad je nabavio magnezij dodatno zajedno jutrima ogirijati po dvoristu dok ovo cudo ne prodje.

Kao da to nije dosta, narucio mi je nove pedale za bajk koji cami u garazi, pa ako je netko na Jarunu ovih dana izgledno je da bumo si mahnuli s dva metra udaljenosti. Pusetina svima i jedva cekam da se svi vidimo!



63 views0 comments

Recent Posts

See All
  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White Google+ Icon
  • White YouTube Icon
  • SoundCloud - White Circle
  • White Instagram Icon
bottom of page